معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ازآغازنظارت ویژه بر فعالیت واحدهای اقامتی تا پایان 15 فروردین ماه آتی دراین استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، سید جواد موسوی افزود: در قالب این طرح نظارتی فعالیت تمامی واحدهای اقامتی دائمی، رسمی و خانه مسافرهای دارای مجوز زیر نظر بازرسان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بازرسی و نظارت بر واحدهای اقامتی در قالب نظارت گروه تلفیقی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، اداره تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز اداره کل میراث فرهنگی و نظارت تخصصی این اداره کل صورت می گیرد.
معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در این چارچوب 100 بازرس در قالب گروههای نظارت اداره کل میراث فرهنگی کار نظارت مستقیم و رندمی واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری را از امروز24 اسفند در سطح این استان آغاز کرده اند.
وی با اشاره به فعالیت هزار 300 واحد اقامتی دائم شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر در خراسان رضوی افزود: نظارت بر این واحدها با دقت و حساسیت خاص در همه زمینه ها از جمله نرخ، ارائه خدمات کیفی مطلوب و موارد مرتبط انجام می شود.
موسوی ادامه داد: این تعداد واحد اقامتی در مجموع هزار و 200 نفر شب گنجایش را در ایام نوروز به مسافران ارائه می دهند.
وی در ادامه با اشاره به فعال بودن 24 ساعته سامانه رسیدگی به شکایات واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری در اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: مسافران و زائران می توانند در صورت هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و شکایت با شماره 7283001 و 37045 مراتب را جهت رسیدگی فوری کارشناسان اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.