لرستان؛

برگزاری طرح آرامش بهاری در ۴۶ بقعه متبرکه لرستان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری طرح «آرامش بهاری» در سطح ۴۶ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری برای ششمین سال متوالی در لرستان برگزار می شود، اظهار داشت: این طرح از ۲۸ ام اسفندماه سالجاری تا ۱۵ ام فروردین ماه سال ۹۵ توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه طرح «آرامش بهاری» در سطح ۴۶ بقعه متبرکه استان اجرا می شود، تصریح کرد: در سطح ۱۴ امامزاده شاخص استان نیز «خیمه های معرفت» برپا می شود.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با تاکید بر اینکه «خیمه های معرفت» در مرکز استان و در امامزاده زیدبن علی نیز برپا می شود تا پاسخگوی نیازهای مسافران نوروزی باشد، افزود: خیمه های معرفت شامل چند غرفه حوزه حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، قران بخوان جایزه بگیر ویژه کودکان، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات و غرفه ولایت است.
حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به اینکه ۵۰ مبلغ در سطح خیمه های معرفت و در قالب طرح «آرامش بهاری» مستقر می شوند، گفت: در لحظه تحویل سال نیز برنامه های ویژه ای در امامزادگان شاخص استان برگزار می شود.
وی یادآور شد: بقاع متبرکه ای که زائرسرا دارند نیز برای خدمات رسانی در ایام نوروز آماده شده اند.
انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.