سارقانی که با لباس رفتگران از چهار منزل در جویبار سرقت کرده بودند دستگیر شدند.

دزدان رفتگرنما و سرقت از چهار منزلفرمانده انتظامی شهرستان جویبار در گفتگو باخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دو سارق با پوشیدن لباس رفتگران، به بهانه دریافت عیدی به منازل مراجعه می کردند و اگر کسی درب خانه را باز نمی‌کرد با اطمینان از اینکه صاحبخانه در منزل حضور ندارد نقشه سرقت را طراحی و اجرا می‌کردند.

سرهنگ سید رحمان رضازاده با بیان اینکه این دو سارق تاکنون به سرقت از چهار منزل اعتراف کردند افزود: بخشی از اموال سرقتی از متهمان کشف و ضبط شد.

وی درباره نحوه دستگیری دزدان رفتگرنما گفت: ماموران پلیس جویباروقتی با تماس مردمی در جریان حضور مشکوک دو جوان با لباس رفتگران شهرداری قرار گرفتند، بلافاصله خود را به محل مورد نظر رساندند.

وی با بیان اینکه رفتار این دو مرد با پوشش رفتگران شهرداری مشکوک به نظر می‌رسید افزود: پس از استعلام از شهرداری درباره هویت این افراد مشخص شد که هیچ رفتگری با مشخصات اعلام شده از سوی دو متهم در شهرداری مشغول به‌کار نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار افزود: دو متهم بازداشت ، برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال داده شدند  و در بازجویی های اولیه به جرم خود نیز اعتراف کردند.

سرهنگ سید رحمان رضازاده به خانواده‌ها هشدار داد در مواجهه با افراد مشکوکی که به هر دلیلی زنگ در خانه را می‌زنند با پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: سرقت ، رفتگر نما ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.