به منظور مبارزه با دوپینگ ، نادو کشورمان از تمام اعضای تیم ملی وزنه‌برداری جوانان تست دوپینگ گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  امسال با توجه به در پیش بودن المپیک و پارالمپیک، هدفگذاری نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) انجام نمونه‌گیری‌های هدفمند، هوشمند و به صورت مکرر از ورزشکارانی خواهد بود که امید زیادی برای کسب سهمیه المپیک و همچنین شانس بالایی برای مدال آوری در المپیک و پارالمپیک دارند.

به همین منظور برای اینکه ورزشکاران سالم و پاکی راهی ریو شوند، این ستاد به صورت سرزده در اردوها و حتی منزل ورزشکاران حضور پیدا می‌کند و از آنها تست دوپینگ می‌گیرد. از این رو نادو غیر از تیم‌های ملی بزرگسالان این بار به کمپ تیم ملی وزنه‌برداری مراجعه کرد و از تمام نفرات تیم ملی جوانان تست دوپینگ گرفتند.

همچنین تمام تلاش ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در سال 2016 بر این خواهد بود تا برنامه‌های آموزشی خود را در خصوص مکمل‌ها و داروهای ممنوعه به ورزشکاران اعزامی بیشتر کند و آنها را با قوانین و مقررات جدید آنتی دوپینگ به ویژه‌ مقرراتی که در ریو است، آشنا کند و با ارائه مشاوره‌های دارویی به آنها برای استفاده از هر گونه دارو و یا مکمل حتما با پزشک تیم و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ مشورت و سپس اقدام به مصرف آن دارو کنند؛ زیرا دیگر زمان محدود است و فرصتی برای ریسک کردن وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار