اهواز؛

توزیع رایگان نهال در شادگان

معاون فرماندار شادگان از توزیع رایگان نهال به منظور توسعه فضای سبز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت‌الله آلبوغبيش بیان داشت: براساس هماهنگي‌هاي به‌عمل آمده با اداره منابع طبيعي، نهال مورد نياز جهت توسعه فضاي سبز به ‌صورت رايگان در اختيار شهرداران، دهياران و شهروندان گذاشته مي‌شود.

وي با تأكيد بر ضرورت راه‌اندازي كارگاه آموزش ترويج منابع طبيعي و جلب مشاركت سازمان‌هاي مردم نهاد در جهت حفاظت از منابع طبيعي افزود: حفاظت از اراضي ملي، انفال و جلوگيري از گسترش تصرفات، مستلزم همكاري تنگاتنگ با اداره منابع طبيعي است و مردم نقش مهم و اساسي در حفاظت از منابع طبيعي دارند و بايد در اين ‌باره همكاري بيش تري داشته باشند.

آلبوغبیش با اشاره به وجود 180 هزار هكتار اراضي ملي در اين شهرستان بر ضرورت راه‌اندازي دفتر نمايندگي منابع طبيعي در شهرستان شادگان تأكيد كرد و گفت: با مديريت جهاد كشاورزي شادگان و اداره منابع طبيعي آبادان هماهنگي شده كه از ابتداي سال 95  دفتر نمايندگي منابع طبيعي در اين شهرستان راه‌اندازي و مستقر شود.

معاون فرماندار شادگان در پايان يادآور شد: اراضي ملي براساس ضوابط و مقررات قابل واگذاري به اشخاص بوده و بهترين روش حفاظت از منابع طبيعي، واگذاري به متقاضيان است كه علاوه بر محفوظ ماندن، باعث ايجاد اشتغال و افزايش توليدات به‌ويژه در بخش كشاورزي و رونق اقتصادي منطقه می گردد.

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.