کاپیتان تیم فوتبال راه آهن یزدان گفت: مشکلات راه آهن اندازه یک کتاب است که بزرگترین آن این است که به ما اجازه دیدن مالک باشگاه را نمی دهند.

درباره مشکلات راه آهن حرف های زیادی دارم/ اجازه نمی دهند بازیکنان مالک باشگاه را ببینند

بهادر عبدی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه چرا به وی اجازه حضور در تمرینات راه آهن یزدان را نداده اند، گفت: متاسفانه وضعیت تیم ما پس از 2 باخت متوالی خوب نسیت، از طرفی من امروز در تمرینات شرکت کردم اما اجازه تمرین پیدا نکردم زیرا گویا اعتراض بازیکنان به مسائل مالی به صلاح برخی افراد در راه آهن نیست. در حال حاضر نیز به منزل می روم تا کارهای عقب افتاده خود را در آستانه نوروز پیگیری کنم.

وی افزود : ما در باشگاه راه آهن برای دریافت مطالبات خود تنها مالک و مدیرعامل را می شناسیم، اما این که تاکنون برای دریافت مبلغ قراردادهای خود با سرپرست و سایر مسئولان صحبت کرده ایم، اشتباه بوده است.

عبدی ادامه داد: بارها با سعید رمضانی صحبت کرده و از وی خواسته ایم مشکلات بازیکنان را به گوش مالک و مدیرعامل باشگاه راه آهن یزدان برساند اما نمی دانم دلیل این که مشکلات بازیکنان تاکنون به مسئولان باشگاه منتقل نشده ، چیست.

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن یزدان ادامه داد: به اندازه یک کتاب درمورد اتفاقات پس از بازی با استقلال اهواز و همچنین تمرینات 2 روز اخیر حرف دارم . شنیده ام سایر بازیکنان تیم ما نیز همزمان با اجازه نیافتن من و ابراهیم کریمی به دلیل مشکلات موجود تمرین نکرده اند و به نوعی تمرین امروز راه آهن تعطیل شده است. باور کنید بازیکنان در وضعیت کنونی باید مطالبات خود را در حضور کیانیان مالک و صادق پور مدیر عامل باشگاه مطرح کنند.

عبدی با اشاره به اینکه مشکل اساسی اعضای راه آهن ملاقات نکردن مالک باشگاه است،اظهار داشت:کیانیان مالک لباشگاه از لحاظ شخصیتی فوق العاده است.من برای رسیدن به اهداف شخصی این موضوع را مطرح نمی کنم چرا که در همین باشگاه راه آهن با مدیران و مالکانی کار کرده ام که 100 درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده اند اما هیچ گاه بی دلیل از فردی تعریف نمی کنم.بازیکنان راه آهن در حالی که هفته 23 لیگ به پایان رسیده،تنها بین 15 تا 20درصد قراردادهای خود را دریافت کرده اند.باور کنید مبلغ قراردادهای تیم ما به اندازه یک سوم یا یک چهارم مدعیان لیگ برتر نیز نیست. مشکل بزرگ ما این است که نمی توانیم کیانیان را دیده وبه صورت حضوری خواستار حل مشکلات باشیم.از طرفی گلایه های بازیکنان به دلایل مختلف به مسئولان باشگاه انتقال داه نمی شود.آیا دیدار با ملک باشگاه خواسته زیادی است؟

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن یزدان درخصوص این که آیا سعید رمضانی اجازه تمرین نکردن به وی وابراهیم کریمی را نداده ،بیان کرد: سرپرست تیم درباره اخراج یا اجازه تمرین ندادن به بازیکنان،تصمیم گیرنده نیست.زیرا راه آهن سرمربی،مدیرعامل و مالک دارد و آن ها باید در این باره تصمیم بگیرند.حداقل وظیفه رمضانی انتقال مطالبات بازیکنان به مسئولان باشگاه است که متاسفانه وی در انجام حدقل وظایف خود نیز کوتاهی کرده است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار