نیما جوانبخت دانشجوی رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با کسب درجه استادی بین المللی، خود را برای کسب اولین مدال طلای ایران در مسابقات دانشجویان جهان آماده می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شطرنج باز جوان نجف آبادی که به درجه استادی بین المللی دست یافته و خود را برای کسب اولین مدال طلای دانشجویی تاریخ شطرنج ایران آماده می کند.

نیما جوانبخت گفت: مسابقات جهانی دانشجویان از نوزدهم تا بیست و هفتم فروردین ماه سال آینده به میزبانی کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد که تیم ملی شطرنج دانشجویان کشور هم اکنون در اردوی آماده سازی تهران به سر می برند، با ترکیبی قوی راهی این مسابقات خواهد شد.

عضو تیم ملی جوانان و تیم ملی دانشجویان کشور، با اشاره به رتبه چهاردهم ایران در رده جهانی ، افزود : بر اساس آخرین امتیاز فدراسیون جهانی شطرنج، درجه ام ۲۴۲۸ شد که این موضوع، نشان دهنده قدرت و رشد چشمگیر این ورزش در سطح کشور است.

گفتنی است که نیما جوان بخت دارای مدال برنز سال ۲۰۱۵مسابقات جوانان آسیا در قرقیزستان و امسال مدال طلای مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر را کسب کرده است و همچنین به همراه تیم لیگ برتری سایپا توانسته رتبه نخست لیگ شطرنج کشور را به دیگر افتخارات کشور اضافه کند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.