ارومیه؛

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های "هفته هنر انقلاب اسلامی" در آذربایجان غربی

جلسه هماهنگی برنامه های «هفته هنر انقلاب اسلامی» به همت حوزه هنری آذربایجان غربی و با حضور مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در سالن جلسات شهید نیکخواه استانداری برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این نشست با اشاره به پیشینه تاریخی منطقه آذربایجان و تاثیر هنری و فرهنگی این جغرافیا در توسعه و تعالی فرهنگ ایرانی بر تقویت پایه های هنری و فرهنگی این منطقه در راستای حفظ فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و ارزشهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

هوشنگ عطاپور در ادامه افزود: ذات انقلاب اسلامی هنر است و می بایستی در جهت زنده نگه داشتن آرمانهای اهداف انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم و ارزشهای انقلاب به نسل جوان تحت منویات مقام معظم رهبری با استفاده از ابزار پایدار هنر تلاش کرد.

در این جلسه همچنین برنامه های پیشنهادی حوزه هنری استان با 26 عنوان برنامه در راستای گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی ارائه شد.

در ادامه هریک از اعضای جلسه نیز پیشنهادهای خود را در راستای هرچه با شکوه تر برگزار کردن هفته هنر انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی ارائه کردند .

شایان ذکر است، هفته هنر انقلاب اسلامی از بیستم فروردین ماه هر سال همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی به مدت یک هفته در سراسر کشور برگزار می شود .

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.