رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت: هشت مدرسه بخش چاروسا آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمد شکوهی صبح امروز در نشست ستاد نوروزی چاروسا اظهار داشت: سفر از مباحثی است که در فرهنگ ایرانی‌ها نهادینه شده و در اسلام نیز توصیه‌های بسیاری به سفر و مسافرت شده است و ما ایرانیان بهترین ایام برای سفر را ایام نوروز می‌دانیم.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا به پتانسیل گردشگری چاروسا اشاره و تاکید کرد: چاروسا با وجود جنگل‌ها و منابع طبیعی یکی از زیباترین و پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد است که هر سال گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام ادارات باید در ایام نوروز در خدمت گردشگران بوده و با هم همکاری کنند، افزود: چاروسا پتانسیل‌های بسیار بالایی در حوزه گردشگری دارد، بنابراین شورای اداری این بخش باید تمام تلاش خود را برای میزبانی بهتر از میهمانان نوروزی به کار گیرند.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا با بیان اینکه هشت مدرسه آماده اسکان مسافران نوروزی است ابراز داشت: مدارس میزبان از مسافران نوروزی شامل مدرسه کمردوغ، مدارس آبچندار، کاردانش قلعه‌رئیسی، الگن، شمس تبریزی جاورده، هنرستان قلعه‌رئیسی و امام‌زاده سید محمود (ع) است.

وی اذعان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آموزش و پرورش به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی از سراسر کشور به چاروسا است.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: مدرسه ، چاروسا ، استقبال ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.