نيمي از کارکنان دانشگاه علوم پزشکي گيلان آماده ارايه خدمات بهداشتي و درماني در تعطیلات نوروزی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکي گيلان اعلام کرد : در حال حاضر حدود 15 هزار پزشک و کارشناس در دانشگاه علوم پزشکي گيلان بکار مشغولند و بيش از 7 هزار نفر از اين نيروها در تعطیلات نوروزی به شهروندان و گردشگران گیلان خدمات بهداشتي و درماني ارايه می دهند.

دکتر شاهرخ يوسف زاده با اشاره به اینکه 46 مرکز بهداشتي و درماني گیلان کشيک تعطیلات نوروزی است افزود : در30 مرکز از این مراکز پزشک خانواده مستقر خواهد شد.

وي از آمادگي کامل بيمارستان هاي دولتي و خصوصي گيلان براي ارايه خدمات به مراجعه کنندگان در ايام نوروز خبرداد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکي گيلان گفت : 146 داروخانه و 58 پايگاه ثابت و سيار مرکز مدیریت بحران و فوریت های پزشکی در گیلان هم آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزي اند.

دکتر شاهرخ يوسف زاده در ادامه با اشاره به چهارشنبه آخر سال و احتمال بروز حوادث احتمالی از شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان خواست با رعايت نکات ايمني و دوری از رفتارهای پرخطر سلامت خود و خانواده شان را در آستانه رسیدن سال جديد به خطر نیندازند.

بخش پاياني سخنان سرپرست دانشگاه علوم پزشکي گيلان به برنامه هاي اين دانشگاه براي ارتقاء خدمات علمي و درماني اختصاص داشت.

دکتر شاهرخ یوسف زاده از تهيه و تدوين طرح جامع مديريت استراتژيک دانشگاه علوم پزشکي گيلان تا سه ماه آينده خبر داد و افزود : همه مديريت ها و برنامه هاي ميان مدت و دراز مدت اين دانشگاه بر اساس طرح جامع و با مشورت جمعي نخبگان و صاحب نظران گزينش و بکار گرفته خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.