36 گروه جهادی در مناطق محروم استان در ایام تعطیلات سال نوفعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان گفت:از اهداف فعالیت گروه‌های جهادی ایجاد روحیه جهادی بین دانشجویان و کاستن از مشکلات مناطق محروم است.

بهمن شهریاری با اشاره به فعالیت 36 گروه جهادی در مناطق محروم استان از 28 اسفند تا 20 فروردین، افزود: هدف نخست از برگزاری اردوهای جهادی ترویج زندگی جهادی بین دانشجویان است که با مشاهده محرومیت‌ها به‌صورت جهادی تربیت شوند.

وی گفت: آشنایی دانشجویان با این دوره‌های آموزشی پیش از آغاز اردوها در شکل‌گیری روحیه جهادی بسیار مؤثر است و به همین جهت این اهداف در دستور کار اردوهای جهادی قرار دارد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی چندین نهاد برای محرومیت‌زدایی در کشور تأسیس شد اما در برخی دولت‌ها رسیدگی به مردم به فراموشی سپرده شد.

شهریاری گفت: فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم در چند بخش مختلف دایر است که بخش‌های عمرانی، بهداشتی و فرهنگی مانند ساخت و تعمیر مساجد، احداث خانه برای محرومان و بهسازی و احداث مدرسه در مناطق محروم است.

وی با بیان این‌که اقدامات فرهنگی قابل توجهی توسط گروه‌های جهادی در مناطق محروم انجام می‌شود، افزود: مردم این مناطق استقبال بسیاری از فعالیت‌ گروه‌های جهادی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.