خیرین شهرستان مهاباد در جشن نیکوکاری امسال بیش از دو میلیارد و 520 میلیون ریال به افراد نیازمند و خانواده های بی بضاعت کمک کردند.

 

بگزارش خبرنگار گروه استان هایی باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد گفت: خیرین این شهرستان در جشن نیکوکاری امسال بیش از دو میلیارد و 520 میلیون ریال به افراد نیازمند و خانواده های بی بضاعت کمک کردند.

مسعود مامندی پور افزود: این مقدار کمک خیرین در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی در مدارس و پایگاه های ثابت و سیار جشن نیکوکاری در این شهرستان جمع آوری شده است.
وی اضافه کرد: از این مقدار 772 میلیون ریال به صورت کمک های غیرنقدی (جنسی) شامل انواع البسه و کیف و کفش، مواد خوراکی و حبوبات و خشکبار بوده و مابقی نیز به صورت کمک های نقدی جمع آوری شده است.
مامندی پور گفت: کمک های خیرین این شهرستان در جشن نیکوکاری امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد گفت: امسال بیش از 25 هزار پاکت ویژه جمع آوری هدایای دانش آموزی در مدارس این شهرستان با هدف جمع آوری هدایای دانش آموزان و اولیای آنها توزیع شده بود.
وی با اشاره به اینکه شور نیکوکاری امسال به مدت سه روز برگزار شد، اضافه کرد: روز اول این آئین در مدارس و دو روز دیگر نیز با راه اندازی پایگاه های ثابت و سیار در مناطق شهری و روستایی تداوم داشت.
مامندی پور افزود: در جشن نیکوکاری امسال در این شهرستان 12 پایگاه ثابت و سیار با همکاری کمیته امداد و پایگاه های مقاومت بسیج برای جمع آوری هدایای مردمی دایر شده بود.
وی افزود: هدایا و کمک های جمع آوری شده خیرین، در آستانه سال نو در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت عضو کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان توزیع شد.
از 12 تا 14 اسفند ماه به نام هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده بود و شعار امسال این هفته شکوه همدلی، شکوه مهربانی بود.
شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.