رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی بنیاد برکت در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛علی هادی چگنی با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته از سوی مدیریت ارشد لرستان شاهد سرمایه گذاری مطلوب و بی سابقه بنیاد برکت در لرستان هستیم.
وی با بیان اینکه تا کنون بنیاد برکت بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی لرستان سرمایه گذاری کرده است افزود: هم اکنون نیز سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی این بنیاد در استان لرستان در حال انجام است.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از افزایش بی سابقه حضور سرمایه گذاران در لرستان خبر داد و تصریح کرد: با برگزاری همایش ها و همچنین مراودات اقتصادی با فعالان بخش خصوصی در خارج از استان و همچنین خارج از کشور شاهد افزایش تردد خیل سرمایه گذاران جدید در لرستان طی دو سال اخیر بوده ایم.
هادی چگنی با اشاره به دیدارهای متعدد با فعالان بخش خصوصی برای جلب مشارکت آنها برای حضور و سرمایه گذاری در لرستان بیان داشت: در این راستا برگزاری اولین همایش بزرگ فرصت های سرمایه گذاری در لرستان یکی از اقدامات صورت گرفته بوده است.
وی از راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری در لرستان خبر داد و گفت: این اقدام با دستور مدیریت ارشد لرستان در راستای کوتاه کردن زمان صدور مجوزهای تاسیس و رفع موانع اداری برای سرمایه گذاری صورت گرفته است.
انتهای پیام /

 

 

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.