کوه‌های یخی شناور، زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. تماشای این حجم یخی که در میان اقیانوس غوطه‌ور است و با تغییر رنگ آسمان به درخشش می‌افتد، جذاب و دوست‌داشتنی است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تابستان سال گذشته "Erez marom" عکاس فعال در زمینه‌ی عکاسی از منظره و طبیعت، برای نخستین بار به مناطق قطبی سفر کرد. او که سوار بر یک کشتی تفریحی روسی بود، از نزدیکی گرینلند عبور کرده و از خلیج دیسکو "Disco Bay" دیدن کرد.

این منطقه مملو از زیبایی‌های طبیعی است که این عکاس را سخت شیفته‌ی خود ساخت. از کوه‌های پوشیده از برف گرفته تا وال‌های بازیگوش و دیدنی‌های دیگر. اما در این میان منظره‌ی کوه‌های یخی شناور که در اشکال و اندازه‌های مختلف این سو و آن سو روی سطح آب غوطه‌ورند، بیش از هر چیز دیگر او را تحت تأثیر خود قرار داد.

در این وقت از سال خورشید همواره در خط افق این ناحیه حضور دارد و از این رو هوا هیچوقت رو به تاریکی نمی‌رود. همچنین آب و هوای این منطقه نیز مدام در حال تغییر و تحول است و همراه با آن نور و سایه نیز تغییر رنگ می‌دهند، امری که خواه ناخواه کیفیتی جادویی به تصاویر می‌بخشد.

این عکاس خوش‌قریحه خیال دارد بار دیگر نیز به منطقه‌ی گرینلند سفر کرده و تجربیات خود را در قالب مجموعه تصاویری تماشایی جاودانه کند.



برای دیدن تصاویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک کنید






منبع : Erezmarom


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.