به گزارش
گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "جی اس ام آرنا"؛ ارزش برند یک شرکت، واحدی غیرقابل لمس اما بسیار مهم است. بر اساس گزارش وبسایت "برند فایننس"، اپل توانسته برای چندمین سال متوالی عنوان با ارزش ترین برند جهان را حفظ کند و به نظر نمی رسد این شرکت در آینده جایگاه خود را از دست بدهد.
گوگل در سال 2012 جایگاه دوم خود را در جدول با ارزش ترین برندهای جهان به سامسونگ واگذار کرد؛ اما امسال توانست آن را از این شرکت بازپس گیرد.
شرکت سامسونگ امسال رشد چندانی را تجربه نکرد و ارزش برند آن در حدود 50 درصد ارزش برند اپل باقی ماند. آمازون شرکتی است که در سال گذشته با پیشرفتی بی نظیر توانست با رشدی 24 درصدی از شرکت های مایکروسافت، ورایزن و ایتی اند تی پیشی بگیرد.
برند اپل در سال 2016 ارزشی برابر با 145 میلیون دلار و برند گوگل ارزشی برابر با 94 میلیون دلار در سال 2016 دارد.
انتهای پیام/