احتمالاٌ این روزها دغدغه خرید انواع آجیل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی به سراغتان آمده است به ابتکار و خلاقیت خود ایمان داشته باشید و آجیلی به سبک خودتان و به اندازه جیب تان تهیه کنید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ زهره موسوی کارشناس تغذیه گفت برای پذیرایی ایام نوروز نباید حتماٌ که چند کیلو پسته ،بادام هندی ،فندوق و سایر تنقلات گران قیمت را تهیه کرد.

 
وی توصیه کرد آستین ها را بالا بزنید و انواع دیگر ی از تنقلات را در خانه تهیه کنید میوه های خشک یکی از بهترین گزینه ها هستند پرتقال ،موز ،کیوی و سیب میوه های هستند که این روزها به وفور و با قیمت مناسب یافت می شوند آنها را برش زده روی بخاری یا شوفاژ خشک کنید با این روش شما آجیلی ارزان و ساده خواهید داشت.

شادانه به همراه کنجد و تخمه آفتابگردان از آن دست خوراکی های هستند که براحتی پیدا می شوند می توانید آنها را با قیمتی مناسب تهیه کنید و یک ترکیب خوشمزه و دوست داشتنی درست کنید .

از مویز و گردو ،ذرت بو داده ،نخود چی وکشمش استفاده کنید این ترکیبات علاوه بر سالم و کم هزینه بودن بیشتر طعم های نوستالژیک دوران کودکی را زنده می کند و برای تمام گرو های سنی مناسب می باشد .

باسلوق و راحت الحلقوم به دلیل ماندگاری بالا و نگهداری ساده و طرز تهیه آسان از بهترین پیشنهادها برای ایام نوروز است شیرینی های خامه ای و تر را از لیست خریدتان حذف کنید .

خودتان شیرینی های ساده با کالری های پایین را توی آشپزخانه تهیه کنید کمی با آشپز خانه تان مهربان باشید آن وقت روی خوش طمع ها و مزه ها را می بینید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.