رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: صبح امروز درمانگاه‌های مناطق عملیاتی بی‌بی حکیمه 1 و بینک با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ساسان حبیبی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: با اختصاص اعتباری افزون بر 13 میلیارد ریال کار ساخت و تکمیل درمانگاه‌های مناطق عملیاتی بی‌بی حکیمه 1 و بینک از حوزه‌های تحت پوشش شرکت نفت گچساران به پایان رسید.
 
وی افزود: این دو واحد درمانگاه صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مسئولان و کارکنان این مناطق افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: سلامت کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از عوامل تأثیرگذار در فرایند تولید و توسعه این شرکت بوده که در این راستا تجهیز و ساخت درمانگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
 
حبیبی‌نژاد با اشاره به ساخت درمانگاه‌های جدید اظهار کرد: درمانگاه‌های بینک و بی‌بی حکیمه 1 در زمینی به مساحت 275 متر مربع ساخته شده است.
 
وی افزود: اعتبار هزینه شده این دو درمانگاه از محل اعتبارات پروژه‌های غیرعمرانی وزارت نفت تامین شده است.
 
حبیبی‌نژاد عنوان کرد:درمانگاه بی‌بی‌حکیمه 1 با اعتباری افزون بر 35 میلیارد ریال در مدت زمان 1 سال‌ کاری و درمانگاه بینک نیز با اعتباری افزون بر 86 میلیارد ریال طی مدت زمان پنج‌ماه کاری احداث شده است.
 
رئی روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: داروخانه، انبار دارویی، اتاق بستری موقت، اتاق اورژانس و احیا، اتاق استراحتگاه پزشکان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از جمله امکانات پیش‌بینی شده در این درمانگاه‌ها است.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.