مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اصفهان گفت : شب‌‌گذشته هیچ مشکل خاصی در اصفهان وجود نداشت و 43 حریق در سطح شهر اصفهان صورت گرفت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ آتشپاد بهزاد بزرگزاد با اشاره به آمار آتش‌سوزی‌های صورت گرفته در سطح شهر اصفهان در چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: خوشبختانه شب‌‌گذشته هیچ مشکل خاصی در اصفهان وجود نداشت و 43 حریق در سطح شهر اصفهان صورت گرفت و 4 حریق جزئی دیگر نیز در این زمینه به وجود آمد.
 
وی افزود: البته این حریق‌ها در زمین‌های بایر صورت گرفت و مردم در چهارشنبه آخر سال تنها ضایعات آتش زدند و خوشبختانه مشکل شدید جرح، مصدومیت و آسیب‌های مالی در این زمینه وجود نداشت.
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اصفهان بیان کرد: خوشبختانه آمار نسبت به‌سال گذشته کاهش قابل توجهی پیدا کرده و فرهنگ‌سازی‌های آتش‌نشانی‌ها، جراید، خبرگزاری‌ها و مردم در این زمینه بسیار موثر بوده است.
 
وی ادامه داد: امروز دانش مردم اصفهان در این زمینه در سال‌های گذشته به میزان قابل توجهی بالا رفته و اصحاب رسانه در این زمینه کمک‌های بسیاری صورت داده‌اند.
 
بزرگزاد با مقایسه آمار اصفهان و دیگر استان‌های کشور خاطرنشان کرد: متأسفانه در شهرهای تهران، کرج، مشهد، شیراز و دیگر شهرها تعداد مصدومان داشتند و در برخی شهرها کشته هم وجود داشت اما خوشبختانه در اصفهان این آمار بسیار اندک بوده است.
 
وی اضافه کرد: آتش‌نشانی اصفهان در 24 ایستگاه اصلی و 25 نقطه ایستگاه فرعی داشت تا در صورتی که مورد خاصی به وجود آمد، در اولین فرصت رسیدگی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار