مسابقات بدمينتون دانشجويان دانشگاه منطقه ٤ كشور با نايب قهرمانی نماينده مازندران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مسابقات بدمينتون دانشجويان دانشگاه منطقه ٤ كشور به ميزبانی دانشگاه كشاورزی ساری و با حضورتیم های دانشگاه فنی و حرفه ای ساری ، دانشگاه امام خمينی قزوين ، دانشگاه گيلان ، دانشگاه مازندران ، دانشگاه صنعتی نوشيروانی بابل،دانشگاه علم و فناوری بهشهر و تیم میزبان در سه بخش تيمی ، انفرادی و دونفره آزاد برگزار شد.

درپايان رقابتهای تيمی ، تيم دانشگاه گيلان به مقام اول ، تيم دانشگاه فنی و حرفه ای ساری به مقام دوم و تيم دانشگاه امام خمينی قزوين به مقام سوم اين رقابتها دست يافتند .

در رقابتهای يكنفره آزاد عرفان كاهانی از دانشگاه فنی و حرفه ای ساری به مقام اول ، عرفان جوينده از دانشگاه گيلان به مقام دوم و آقايان امير كاكاوند از دانشگاه قزوين و محمد تولمی از دانشگاه گيلان مشتركاً به مقام سومی رسیدند.

در پيكارهاd دونفره نيز ترکیب معين حق شناس و محمد صادق وقار از دانشگاه گيلان به مقام اول ، ميلاد عرب و محمد يوسفی تبار از دانشگاه كشاورزی ساری به مقام دوم و امير حسين ربيعی وامير رضا كلانتری از دانشگاه مازندران ، محمد رضا رمضانی و ميلاد ابراهيمی از دانشگاه فنی و حرفه ای ساری مشتركاً مقام سومی اين رقابتها را كسب كردند .

در پایان با احتساب این نتایج تیم مازندران پس از تیم گیلان در رده دوم قرار گرفت و تیم قزوین هم به مقام سوم رسید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.