ساری،

ذخیره دو برابری بنزین

دو برابری بنزین مورد نیاز سفرهای نوروزی در شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ذخیره شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مازندران- منطقه ساری با اشاره به ذخیره 80 میلیون لیتر بنزین مورد نیاز نوروز امسال، ذخیره این فراورده نفتی را پارسال بیش از 39 میلیون لیتر اعلام کرد.

حسینعلی طالبی با پیش بینی پیک مصرف بنزین 29 اسفند واول،12 و 13 فروردین در استان به میزان مصرف روزانه 4 میلیون و 200هزار لیتر ، افزود: مصرف روزهای عادی تعطیلات تا 3 میلیون و 100لیتر خواهد بود.

طالبی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری تامین کننده بنزین سوپر کل استان است،شمار جایگاههای عرضه بنزین این منطقه را 113 و سی ان جی را نیز 82 جایگاه اعلام و خاطرنشان کرد: چهار گروه بازرسی هم در طرح گلگشت نوروزی کیفیت و کمیت فراورده های نفتی عرضه در جایگاهها را نظارت می کنند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران منطقه چالوس هم از ذخیره سازی 34 میلیون لیتر بنزین برای عرضه در جایگاه های سوخت غرب استان در تعطیلات نوروزی خبرداد وگفت:53 جایگاه عرضه سوخت در منطقه غرب مازندران فعالند.

سید محمود طاهری همچنین با اعلام اینکه میزان عرضه و توزیع فرآورده های نفتی غرب استان از ابتدای امسال تا بیستم اسفند 663 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی، شامل نفت کوره ، نفت گاز ، نفت سفید ، بنزین معمولی و سوپر بوده افزود: از این میزان 421 میلیون و 288 هزارلیتر بنزین معمولی و بیش از 31 میلیون لیتر نیز بنزین سوپر عرضه شد.

به گفته طاهری این مقدار فرآورده های نفتی توزیع شده نسبت به مدت مشابه پارسال نفت گاز حدود شش درصد و بنزین معمولی حدود سه درصد افزایش و نفت سفید و بنزین سوپر به ترتیب چهار و سه درصد کاهش داشته است.

تامین و توزیع فرآورده های نفتی از گلوگاه تا آمل را شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری و محمود آباد ، تا رامسر را شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی غرب مازندران زیرپوشش دارد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.