«اقلیم» در نقاط مختلف گردشگری با تکنیک‌های جذاب تصویربرداری مستندی روایت محور است.

موسی جابری تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «اقلیم» شبکه سوم سیما گفت: برنامه «اقلیم» در 26 قسمت برای شبکه سوم سیما آماده می‌شود و قرار است 13 قسمت آن در ایام نوروز پخش شود.

وی افزود: رویکرد گردشگری جغرافیایی است و مستندگونه در نقاط گردشگری شهرهای مختلف مانند دره‌ها، کویر، آبشار، تالاب، جنگل تصویربرداری شده است.

وی عنوان کرد: خودم به عنوان طبیعت‌گرد حضور دارم و نریشن‌ها را می‌خوانم و مستندها 30 دقیقه‌ای با تکنیک‌های جذاب و تصویربرداری زیرآب و هوایی کار شده است و مستندی روایت محور است.

جابری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اواخر پاییز این پروژه تصویب شد و کشور در آن زمان دچار برف و باران بود انتخاب زیادی برای حضور در این استان‌های مختلف را ندانستیم و بیشتر به استان‌های خشک و معتدل رفتیم.

گفتنی است؛ کارگردان: رئوف جابری، فیلمبرداران: مسعود فیاض‌نکو و نیما اسدبیگی، صدابردار: حسن بهزادپور و کامبیز برومندفر، پژوهش: ایمان احمدی، نویسنده: مصطفی محمدی، هماهنگی و برنامه‌ریز: رحیم نظامی‌وند چگینی و مسعود بهارلو، امور تدوین: رئوف جابری و حمید شه‌پرانی.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی سلطانی
۱۵:۴۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
با عرض سلام وخسته نباشید لطفا ادرس پست الکترونیکی دکتر موسی جابری
Iran (Islamic Republic of)
علی سلطانی
۱۵:۴۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
با عرض سلام وخسته نباشید لطفا ادرس پست الکترونیکی دکتر موسی جابری