پاروزنان کشورمان در سالی که گذشت 10 مدال رنگارنگ در رشته های متفاوت کسب کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون قایقرانی در سالی که پشت سر گذاشتیم مسابقات، اردوهای تدارکاتی و تلاش های فراوانی برای پیشرفت این رشته انجام داد که شامل حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ووهان چین بود که پاروزنان کشورمان به فینال A صعود کردند و در مسابقات دانشجویان جهان که یکی از مسابقاتی است که بعد از المپیک بالاترین سطح جهانی را دارد و 170 کشور عضو آن هستند.

پاروزنان روئینگ سوار کشورمان از جمله مهسا جاور در شانس مجدد اول شد و نازنین طلایی به نیمه نهایی صعود کرد و در رده هفتم قرار گرفت پاروزنان کشورمان در این مسابقات در 6 ماده شرکت کردند.
 
بنابراین گزارش، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان 14 تیر ماه سال گذشته اجرا شد و تیم خوزستان  عنوان قهرمانی را کسب کرد.
 
همچنین پاروزنان کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان روئینگ آسیا در 6 ماده در ووهان چین شرکت کردند و علی شاه محمدنیا مدال برنز روئینگ تک نفره را از آن خود کرد.در رقابت‌های قهرمانی آسیای رشته کانوپولو ایران مقام اول را به دست آورد و یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز کسب کردند.
 
در مسابقات قهرمانی آبهای آرام پرتغال نیز عادل مجللی و فاطمه کرمجانی وفینال A راه پیدا کردند، تیم روئینگ بانوان و آقایان در رقابت های قهرمانی آسیا یک مدال طلا و 2 نقره و 2 برنز را از آن خود کردند و یک مدال طلا، 2 برنز حاصل پاروزنان ایرانی در رقابت های آسیایی پکن بود.
 
بنابراین گزارش: اردوهای تدارکاتی که فدراسیون قایقرانی به منظور آمادگی پاروزنان برگزارکرده است شامل یک اردوی داخلی برای پاروزنان روئینگ در رشته جوانان، 7 اردوی داخلی روئینگ بانوان ولیک اردوی کیش و یک اردوی هلند، یک اردوی بندرلنگه برای تیم مردان اردوی اسپانیا و 6 اردوی داخلی بود برای تیم کانو کانادایی جوانان تا به حال سه اردوی تدارکاتی، تیم بزرگسالان آب های آرام 12 اردوی داخلی و تیم بانوان آبهای آرام 8 اردوی داخلی و تیم زیر 23 سال آبهای آرام 5 اردوی تدارکاتی برگزار شده است.
 
برای تیم آب های آرام جوانان 2 اردو و تیم کانو کانادایی بانوان یک اردوی تدارکاتی داخلی اجرا شده است.
 
تیم کانوپولو جوانان 4 اردوی تدارکاتی آقایان و 5 اردوی داخلی بانوان را پشت سر گذاشته‌اند و تیم معلولین تا به حال 2 اردوی داخلی در سال 94 داشته‌اند.
 
همچنین در سالی که گذشت 3 کمیته ورزش استان زنجان راه اندازی شد و پاروزنان در کاپ یک جهانی پرتغال و کاپ 2 جهانی رشته روئینگ برای آمادگی کیفی در مسابقات جهانی شرکت کرده‌اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار