مدیر اداره‌ی درآمدهای عمومی شهرداری کرمان از مراجعه‌ی صاحبان بیش از 50هزار خودرو برای پرداخت عوارض خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی شهرداری کرمان، علی موسوی با اشاره به تکریم ارباب رجوع و تعامل هرچه بیش‌تر بین مردم و اداره‌ی درآمدهای عمومی شهرداری کرمان گفت: طبق نظرسنجی همه‌ساله در ماه‌های آذر، دی و بهمن‌ماه، عملکرد کارکنان اداره‌ی درآمدهای عمومی شهرداری کرمان در ارائه‌ی خدمات مورد نظر شهروندان عزیز کرمانی، رضایت‌مندی 98 درصدی را به‌همراه داشته است.

وی  افزود: با تعامل ایجاد شده بین اداره‌ درآمدهای عمومی شهرداری کرمان و مردم  شهر کرمان، فقط در یکی از مراجعات مربوط به پرداخت عوارض شهرداری، صاحبان بیش از 50 هزار خودرو به این اداره‌ مراجعه و عوارض سالانه‌ خود را پرداخت کردند.

موسوی با بیان این که مبلغ وصولی نسبت به بودجه‌ی مصوب، بیش از 40 درصد افزایش داشت خاطرنشان کرد: درآمد عوارض خودروی شهرداری کرمان در سال‌جاری در مجموع 80 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته که در تاریخ شهرداری کرمان بی‌سابقه است.

مدیر اداره‌ درآمدهای عمومی شهرداری کرمان تصریح کرد: کرمان رتبه‌ی سوم کشوری را در وصول عوارض خودرو بدون استفاده از ابزارهای مختلف قانونی از جمله توقف خودروها، بستن جاده‌ها و ایجاد مزاحمت برای مردم کسب کرده است.


انتهای پیام/ح

برچسب ها: عوارض ، شهرداری ، توسعه ، درآمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.