استاندار سمنان گفت : براي رجال اقتصادي فرش قرمز پهن کرديم و به درخشان تر شدن استان در آينده اميدواريم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،استاندار سمنان با بيان اينکه اعتبارات عمراني استان در سال جاري 75 ميليارد تومان بود، گفت: تاکنون 50 درصد اين اعتبارات تخصيص يافته است.
محمدرضا خباز در مجمع علماي استان سمنان به ميزباني دفتر نماينده ولي فقيه در اين استان، ضمن اشاره به افزايش اعتبارات عمراني در سال آتي، بيان داشت: پيش بيني اختصاص100ميليارد تومان اعتبار عمراني به استان در سال 95 دور از ذهن نخواهد بود که اين امر مي تواند خبر خوشي براي مجموعه استان باشد. وي افزود: افزايش اعتبارات عمراني قطعا مي تواند در تامين بسياري از زيرساخت هاي توليد، اقتصاد و اشتغال زايي موثر واقع شود که اين مهم نشان از نگاه مثبت دولت يازدهم به مقوله عمران است.
استاندار سمنان با تاکيد بر اينکه بايد از افرادي که در استان سرمايه گذاري مي کنند حمايت شود، گفت: براي رجال اقتصادي فرش قرمز پهن کرديم و به درخشان تر شدن استان سمنان در آينده اميدواريم.
خباز درباره نتايج برگزاري همايش بزرگ سرمايه گذاري در روزهاي ميانه اسفند ماه جاري نيز افزود: خوشبختانه تا کنون اين همايش نتيجه خوبي را داشته و منجر به چند قرداد سرمايه گذاري با اعتباري بالغ بر دو هزار و 700ميليارد تومان شده است که اميدواريم در آينده موفقيت هاي ديگري را در زمينه سرمايه گذاري داشته باشيم. وي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري با عنوان سال دولت و ملت، همدلي و همزباني افزود: با پيگيري معظم له تمام مسئولان و مردم براي تحقق يافتن اين شعار تلاش کردند که اين مهم خوشبختانه در استان سمنان نيز به خوبي نمايان است.
استاندار سمنان از آماده بودن قريب به مت رساني به زائران حرم رضوي در بحث اسکان، تهيه مايحتاج، درمان، امداد و نجات، ايمني و ... کمتر از50 هزار فضا براي اسکان مسافران نوروزي در استان با بسيج تمام ارگان هاي دولتي خبر داد و گفت: خد خدمت رساني به زوار حرم رضوي نيست لذا ما معتقديم نوروز فرصت مناسبي براي خدمت رساني به زوار آن امام رئوف است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.