مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد با آسیب دیدگی شدید،تا پایان فصل خانه نشین شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد نصرتی مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد در جریان شکست امروز این تیم برابر سایپا در دیدار دوستانه دچار آسیب دیدگی شدید شد و با این مصدومیت تا پایان فصل از همراهی شاگردان فراز کمالوند باز خواهد ماند.

در دقیقه 68 بازی امروز تیم های سایپا تهران و گسترش فولاد تبریز که در زمین خیس ورزشگاه دستگردی برگزار شد،محمد نصرتی برای دفع توپ گوشه سمت راست زمین تیم تبریزی با غلامرضا رضایی مهاجم سایپا کورس گذاشت.در این صحنه برخورد 2 بازیکن با آسیب دیدگی شدید نصرتی همراه شد.با توجه به فریاد بلند پس از این صحنه و سابقه آسیب دیگی کشکک زانوی ملی پوش سابق فوتبال کشورمان در هفته های اخیر، چند تن از نیمکت نشینان گسترش با اضطراب به سمت نصرتی دویدند و چند دقیقه ای جریان بازی متوقف شد.

پس از بیرون آوردن محمد نصرتی با برانکارد و پتو و انجام معاینات پزشکی مشخص شد،تاندون زیر کششک وی دچار پارگی شده و مدافع گسترش نیاز به عمل جراحی دارد.

به این ترتیب فراز کمالوند در هفت هفته پایانی لیگ برتر، نمی تواند از نصرتی استفاده کند زیرا طول دوران درمان این بازیکن دست کم سه ماه طول خواهد کشید.

به این ترتیب آخرین بازی سال 1394 گسترش فولاد به عنوان یک دیدار تدارکاتی ،پیامدی جز شکست و دوری چندین  ماهه مدافع تاثیرگذار آبی و زردپوشان تبریزی برای این تیم نداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار