امام جمعه موقت بندرعباس گفت:یکی از وظایف مسلمانان در تمام ایام عید و بخصوص روزطبیعت برپایی نماز جماعت و اول وقت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ حجت الاسلام فروزان نژاد عید نوروز را روز میثاق با خداوند، روز اهل بیت (ع) و محبت به آنان، اجرای پیمان های الهی و توجه به آداب و رسوم و فرائض دینی عنوان کرد.

وی با تاکید بر ایجاد فضاهای معنوی در شهرها و ورودی های استان از مسئولان و دست اندرکاران ستادهای استقبال از میهمانان نوروزی خواست با برپایی ایستگاه های مختلف همچون ایستگاه برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به سوالات شرعی و آماده سازی مساجد نسبت به افزایش معنویت در سفرهای نوروزی اقدام کنند.

امام جمعه موقت بندرعباس افزود: ایام عید را فرصتی مناسب برای خدمت رسانی مسئولان و مبلغان دینی به مردم است.

حجت الاسلام فروزان نژاد با اشاره به سخنان رهبری در بیست و چهارمین اجلاس نماز گفت: احساس تکلیف نسبت به ادای دین به نماز یک مسئولیت همگانی است و همه آحاد مردم باید برای اجرای آن همت کنند.

وی همچنین به فوت 222 هزار نفر و جراحت و معلولیت حدود 3 میلیون نفر در تصادفات 10 سال اخیر اشاره و الزام به قوانین راهنمایی و رانندگی را راهی موثر در کاهش تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن عنوان کرد.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره ملی شدن صنعت نفت افزود: در این واقعه مهم زمینۀ حضور انگلستان در ایران را از بین رفت.

حجت الاسلام فروزان نژاد همچنین با اشاره به 4 فروردین سالروز وفات حضرت ام البنین مادر حضرت ابا الفضل (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: خانواده شهدا یادگار شهدا و ولی نعمت ما هستند و دیدار و اکرام آنان از وظایف ماست.

وی در پایان اجرای انتخابات 7 اسفند در هرمزگان با حضور حداکثری مردم را سالمترین و مهمترین رویداد سال 94 عنوان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.