مدیر روابط عمومی اورژانس مازندران ، خدمات این مرکز به مسافران نوروزی را تشریح کرد.

خدمت رسانی اورژانس مازندران در ایام نوروز به صورت 24ساعتهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ذکریا اشک پور بیان داشت :اورژانس مازندران با 78 پایگاه شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی و با بکار گیری حدود 450 نفر نیرو از 25 اسفند لغایت 20 فروردین 95 به صورت شبانه روزی اقدام به ارائه خدمت به هموطنان می کند و در حالت آماده باش به سر میبرد.

وی افزود :شماره تلفن 115 ،به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مردم در خصوص حوادث و مشاوره های پزشکی است و همچنین به جهت کاهش مراجعات سرپایی به مراکز درمانی اقدام به برپایی 16 ایستگاه سلامت در محورها و ورودی بعضی از شهرها نموده است.

اشک پور گفت : امسال 22 آمبولانس جدید وارد ناوگان اورژانس شد و جایگزین آمبولانسهای با عمر بالا گردید که لازم به ذکر است از این 22 دستگاه 12 دستگاه آمبولانس کمک دار است که به محورهای کوهستانی تعلق گرفت و همچنین تجهیزات پزشکی آمبولانسها نوسازی و تکمیل شد،دو دستگاه اتوبوس آمبولانس هر روز در یکی از مکانها در شهرهای مختلاف استان مستقر میشود.

وی تصریح کرد :علاوه بر این برای استقرار بالگرد اورژانس در روزهای مشخص شده در صورت مساعد بودن شرایط جوی ،در بعضی از شهرها و محورها برنامه ریزی شده است.

گفتنی است سامانه پاسخگوی 1590 بر روی همه آمبولانسها درج شده است و آماده پاسخگویی به نظرات پیشنهادات و انتقادات هموطنان است.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.