رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا؛

باباجانزاده دومین ناکام میدان قزاقستان

بشیرباباجان زاده فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل تنالیف قزاق در گزینشی المپیک در قاره آسیا از رسیدن به المپیک بازماند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا که در کشور قزاقستان درحال برگزاری است، بشیر باباجان زاده فرنگی کار وزن 130 کیلو گرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با شکست 4 بر یک مقابل نورماخان تنالیف قهرمان آسیا و بازی های آسیایی و نفر سوم جهان از قزاقستان ضمن این که از رسیدن به المپیک بازماند، دومین ناکام ایران در میدان قزاقستان لقب گرفت.

گفتنی است در مسابقات روز گذشته و در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ری هیگوچی از ژاپن و جانسیک یو از کره‌جنوبی با حضور در فینال موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد نیز سوسوکه تاکاتانی، نایب قهرمان 2014 جهان از ژاپن و گالیمجان یوسربائف از قزاقستان فینالیست شدند و به سهمیه المپیک رسیدند.

در وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی شی نوبو اوتا از ژاپن که در دور اول با نتیجه 7 بر 4 حمید سوریان را شکست داده بود به همراه لومین وانگ از چین به فینال رسیدند و سهمیه المپیک در این وزن را از آن خود کردند.

در وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی فی پنگ از چین و ژاناربک کنژی‌یف از قرقیزستان با حضور در فینال موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.در این رقابت‌ها تنها کشتی‌گیران فینالیست می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

در ادامه این مسابقات امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد روز یکشنبه اول فروردین ماه به مصاف رقبای خود می روند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار