برنامه زنده «روایت آسمانی» ویژه پوشش خبری و تصویری سفرهای راهیان نور از شبکه افق پخش می شود.

«روایت آسمانی» شبکه افق از راهیان نور
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه افق؛ «راهیان نور» یکی از معنوی ترین و پر معناترین سفرهایی است که می توان تجربه اش کرد، سفری به خاطرات فراموش نشدنی، خاطراتی از جنس ایثار و شهادت و جانبازی در راه دین و قرآن.
 
کاروان های راهیان نور در ایام مختلف سال به ویژه نوروز، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند تا شرکت کنندگان در آنها، به میعادگاه شهدا بروند و دمی با حال و هوای آن روزهای جبهه ها خو بگیرند.
 
چه بسیار کسانی که با حضور در سفرهای راهیان نور، تحولی عمیق را تجربه کردند و راه زندگی شان تغییر کرد و چه بسیار جان ها که با دیدن معراج الشهداء صیقل یافت و اینک، نوروزی دیگر و راهیان نوری دیگر ...
 
پوشش خبری و تصویری این رویداد عظیم فرهنگی و معنوی، یکی از رسالت های رسانه ملی و شبکه های مختلف سیماست به همین دلیل شبکه افق نیز در راستای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ویژه برنامه ای با عنوان «روایت آسمانی» را برای نوروز امسال در نظر گرفته است.
 
این برنامه که قرار است تا پایان تعطیلات نوروز 95 به صورت زنده از شبکه افق پخش شود در هر قسمت به یکی از رویدادهایی می پردازد که در مناطق عملیاتی جنوب رخ می دهد.
 
همچنین قرار است گفت وگوهایی نیز به صورت مستقیم درباره سفرهای راهیان نور با دست اندرکاران و شرکت کنندگان در این سفرها انجام شود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار