گل‌های بهاری در کنار خانه‌های قدیمی خبر از فصلی تازه می‌دهند

رنگ‌های شاد و گل‌های بهاری المان‌های مناسبی برای تصویر کردن فصل بهار هستند.

نسرین تقوی، هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برای تصویر کردن فصل بهار می‌توان از المان‌های مختلف استفاده کرد و هر هنرمند با توجه به فضای کار خود باید با هوشمندی بهار را نقاشی کند.

وی افزود: من به شخصه با توجه به اینکه خانه‌های قدیمی را سوژه نقاشی‌هایم قرار می‌دهم؛ اگر بخواهم فضای کارم را بهاری کنم، به سراغ گل‌های بهاری می‌روم و گل‌ها را در اطراف خانه‌ها مورد توجه قرار می‌دهم. اگر کسی بخواهد دشت و طبیعت را نقاشی کند، می‌رود سراغ باغ دبستان‌های بهاری و از زاویه دید خود بهار را نقاشی می‌کند.

وی ادامه داد:‌ هر موضوعی را می‌شود با سبک‌های مختلف امتحان کرد و فصل بهار نیز از این قاعده مستثنی نیست، یعنی نباید تصور کرد که «بهار» را فقط با سبک رئال می‌توان تجربه کرد. می‌شود به سراغ مفاهیم رنگ رفت و حس زندگی را در آن پیاده کرد.

وی یادآور شد: سبزهای آرام و زردهای آرام‌تر، که فاصله مشخصی از تابستان بگیرند برای نمایش بهار بسیار مناسب هستند.

تقوی تصریح کرد: سال گذشته به لحاظ فعالیت‌های هنری سال بسیار خوبی بود که در آن با برپایی نمایشگاه و خلق آثار جدید اهدافم را دنبال نمودم و آرزو می‌کنم سال جدید سال خوبی برای همه مردم و بویژه هنرمندان باشند و از لحاظ رشد هنری هر کس بتواند به ایده‌آل مشخصی که در ذهن دارد، برسد.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار