استاندار گلستان فرارسیدن بهار سال 1395 را به تمامی مردم شریف استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان هاس باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ استاندار گلستان در پیام نوروزی خود گفت: امیدوارم در سایه معارف الهی، تحویل حالی و انقلاب قلوبی و به تبع آن مهربانی، جوشش و کوششی برای مردم عزیز استان در سال جدید حاصل شود.

دکتر حسن صادقلو افزود: در سال قبل در سایه دو شکوفه بزرگ همدلی و همزبانی ثمرات بسیار ارزشمندی در عرصه بین المللی، منطقه ای، ملی و استانی حاصل گردید.

وی ادامه داد: بنیان گذاری این شعار توسط مقام معظم رهبری موجب توفیقاتی در کشور شد که اولین نشانه آن در سایه رهنمون های ایشان و مدیریت دولت تدبیر و امید در توافقات هسته ای خود را نشان داد و ما از فصل هفتم منشور شورای امنیت سازمان ملل متحد خارج شدیم و رفع تحریم ها علیه ایران اسلامی صورت گرفت.

صادقلو اضافه کرد: 22 بهمن روز خلق حماسه ای از سوی مردم بود که رویکرد سیاسی ملت ایران در عرصه بین المللی و منطقه ای رقم خورد و انتخابات جایی بود که دنیا به آگاهی و بصیرت مردم ایران اقرار کرد. 

استاندار گلستان گفت: دولت لایحه منطقه آزاد را آماده کرده و این لایحه در کمیسیون های اصلی و فرعی مجلس به تصویب رسیده و منتظر تصویب در صحن علنی مجلس است.

وی شاخص ترین برنامه سال 95 را حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی دانست وافزود:این مسئله مطالبه مقام معظم رهبری و مردم است و پیگیر بنیان گذاری آن در دستگاه ها اجرایی هستیم چرا که در این سال ارزیابی تمامی دستگاه های استان بر اساس اقتصاد مقاومتی خواهد بود و نتایج اقتصادی آن باید با درون زایی، برون گرایی، عدالت محوری و مردمی کردن در اقتصاد استان نهادینه شود تا به سرمنزل برسیم.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار