به گزارش خبرنگار
اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاربران اینترنت شرکت مخابرات، از دو روز مانده به آغاز سال نو گزارش هایی مبنی بر قطع اتصال و کندی سرعت اینترنت اعلام کرده اند و اذعان کرده اند که این اختلالات همچنان ادامه دارد. این در حالی است که پیش از آغاز سال جدید وزیر ارتباطات قول بهبود وضعیت ارتباطات و اینترنت را داده بود.
لازم به ذکر است این مشکلات فعلا در اینترنت مخابرات گزارش شده و وضعیت سایر شرکت های ارائه دهنده اینترنت در حال بررسی است.
گفتنی است کسانی که در طول شبانه روز از اینترنت مخابرات استفاده می کنند یا با کاهش شدید سرعت روبرو شده اند و یا اغلب با قطعی چند ساعته اینترنت خود روبرو هستند.
در تماس با سخنگوی شرکت مخابرات مشکل را پیگیری کردیم و ایشان اینگونه پاسخ دادند.
زارعیان گفت:اختلال عمومی گزارش نشده است اگر مورد خاصی بوجود آمده شماره را اعلام تا به صورت موردی پیگیری شود.ضمنا به مشترکان توصیه می شود در زمانی که اینترنت استفاده نمی کنند مودم خود را خاموش کنند و همچنین اگر در زمان استفاده سایتی باز نشد مودم را خاموش و مجددا روشن نمایند.
انتهای پیام/
زنگ که میزنیم میگن از تهران قطع شده.
از 2-3 روز پیش هی قطعی داره هی ارور میده
باید 10 بار رفرش بزنی تا سایت بالا بیاد
درست کنید لطفا
خراسان رضوی شهرستان قوچان
زارعیان : اختلال عمومی گزارش نشده است !؟
من خودم همکار شیفت نگهداری دیتای مخابرات هستم و درسته که آخر سال ترافیک کانالهای ما خیلی بالا بود ولی هیچ گونه اختلال در خدمات یا افت سرعتی در مانیتورینگ ما مشاهده نشد.