پیشکسوت پرسپولیس گفت: تمرینات طرح استعداد‌یابی یا همان طرح خودکفایی بازیکن برای تیم پرسپولیس در طول تعطیلات ادامه خواهد داشت.

محمود کلهر به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در نیمه دوم تعطیلات عید تمرینات استعداد‍یابی برای تیم ب پرسپولیس را آغاز خواهیم کرد که طرح اولیه آن در سال 94 شروع شد.
 
وی افزود: طرح استعداد‌یابی برای بازیکنان آماتور نیست بلکه بر عکس برای فوتبالیست‌هایی است که تکنیک و تاکتیک بالایی دارند ولی به علت نداشتن توان مالی یا دیده نشدند یا از آنها استفاده نشده است و از طرفی تیم پرسپولیس از طریق این طرح می‌تواند درآمدزایی کند.
 
وی با بیان اینکه این طرح به سادگی به دست نیامده است گفت: طرح استعداد‌یابی الگو برداری از باشگاه‌های  بزرگ و مطرح دنیا است و در صورت موفق نشده هم پرسپولیس چیزی را از دست نمی‌دهد بلکه می‌تواند آن را در مدارس فوتبال پیاده کند و قانونمند کند.
 
وی در ادامه بیان داشت: تعطیلات عید با خانواده‌ سفری به دوبی خواهیم داشت اما در لحظات سال تحویل برای همهم ردم، خانواده و تمام یبماران آرزوی سلامتی می‌کنم زیرا سلامتی بهترین ثروت است.
 
کلهر با اشاره به بهترین اتفاق سال 94 گفت: اتفاقات  خوب زیادی رخ داده داده است ولی قبولی دختر بزرگم در رشته پزشکی بهترین اتفاق سال 94 و بدترین اتفاق هم از دست دادن سرطلایی همایون بهزادی بود.
 
پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: در پایان سال 94 شهرداری ورزشگاه اختصاصی در اختیار تیم‌های پرسپولیس و استقلال قرار داد که این کار بسیار خوبی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار