اصفهان؛

رتبه اول اصفهان در پذیرش مسافران فرهنگی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت : آموزش و پرورش در زمینه رزرو اینترنتی و ثبت نام گردشگران در مدارس رتبه اول کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد حسن قائدی ها در نخستین  جلسه مسئولان ستاد هماهنگی خدمات سفر با بیان این مطلب افزود: 75 درصد فرهنگیان و 25 درصد کارکنان سایر دستگاه ها از شهرهای مختلف وارد اصفهان شدند.
وی با بیان اینکه 20 درصد مدارس کل کشور در استان اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: تاکنون 15 درصد مدارس در استان اصفهان مامن گردشگران شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه ستاد مرکزی مدارس در خیابان هشت بهشت قرار دارد، خاطر نشان کرد: یک هزار و 350 مدرسه در استان اصفهان برای ورود گردشگران تجهیز شده اند.
قائدی ها اضافه کرد: 650 مدرسه با 6 هزار و 500 کلاس مربوط به شهر اصفهان برای گردشگران مهیا شده است.
وی با بیان اینکه آمار ورودی گردشگران در مدارس به صورت آنلاین به ما گزارش می شود، اذعان داشت: 3 هزار و 580 خانواده در قالب 21 هزار و 840 نفر تا ساعت 8 صبح روز یکشنبه اول فروردین ماه به مدارس اصفهان مراجعه کرده و اسکان گزیدند.
قائدی ها تصریح کرد: آموزش و پرورش استان اصفهان 41 ستاد اسکان در سراسر استان ساماندهی کرد که از این تعداد 7 ستاد در شهر اصفهان مستقر شده اند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار