فرمانده نيروی انتظامی خبر داد:

حضور بيش از 500 هزار نيروی پليس در جاده های كشور

فرمانده نيروی انتظامی در حاشيه بازديد از ايستگاه های امنيت و سلامت جاده های استان اصفهان ضمن تبريك عيد نوروز به همه مسافران نوروزی از خدمت رسانی بيش از 500 هزار نيروی پليس در جاده های كشور خبر داد.

حضور بيش از 500 هزار نيروی پليس در جاده های كشوربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسين اشتری فرمانده نيروی انتظامی در دومين روز از تعطيلات نوروز در حاشیه بازدید از ایستگاه های امنیت و سلامت جاده های استان اصفهان ضمن تبریک عید نوروز به همه مسافران، اظهار داشت: در مجموع برخی از جاده های كشور ميزان وقوع تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته كمی افزايش داشته ولی تصادفات منجر به فوت از 25 اسفند سال گذشته تا يكم فروردين امسال 9 درصد كاهش يافته است .

وی از حضور پر رنگ پليس در جاده ها خبر داد و گفت : نيروی انتظامی با تمام ظرفيت آماده خدمت رسانی است و امسال بيش از 500 هزار نيروی پليس در جاده های كشور به مسافران نوروزی خدمت رسانی می كنند.

سردار اشتری از راه اندازی ايستگاه های امنيت و سلامت در استان اصفهان خبر داد و بيان کرد: مسافران نوروزی می توانند در اين ايستگاه ها توقف داشته باشند و پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه مسير بپردازند.

وی گفت: پليس راه استان اصفهان دستگاهی طراحی كرده كه بر روی تلفن همراه نصب می شود و قبل از رسيدن به نقاط حادثه خيز به راننده هشدار می دهد.

فرمانده نيروی انتظامی به تمام مسافران نوروزی توصيه كرد قوانين راهنمايی و رانندگی را رعايت كنند تا ان شاءالله شاهد وقوع حوادث جاده ای نباشيم . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار