ملی‌پوش تیم دوو میدانی جانبازان و معلولین گفت: قهرمانی جهان‌ آرزویی بود که در سال گذشته با وجود آسیب‌دیدگی کمر به آن رسیدم.

سید محسن حسینی‌پناه در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: ده سال طول کشید تا به تیم ملی دعوت شدم و همراه با کاروان کشورم در میادین جهانی شرکت کنم این اتفاق در مسابقات جهانی قطر رخ داد و من آبان ماه سال قبل با وجود مصدومیت در ناحیه کمر با ثبت رکورد 2/14 متر توانستیم به مدال طلا و جایگاه قهرمانی این رقابت دست پیدا کنم و به آرزوی همیشگی خودم برسم.

دارنده مدال نقره امارات در خصوص این آرزوی ده ساله گفت: بعد از کسب نکردن کلا‌سبندی پزشکی در رشته فوتبال معلولین وارد دو میدانی شدم و زیر نظر مربیان به تمرین پرداختم و مصدومیت در ناحیه کمرم با وجود آمادگی از حضور در مسابقات پارا المپیک یونان بازماندم و سال‌ها طول کشید تا شرایط حضور در تیم ملی و میادین جهانی را پیدا کردم و با اولین حضور مقام قهرمانی و سهمیه پارا المپیک را بدست آوردم و خوشحالم که می‌توانم طلای ریو را هدفم قرار دهم.

حسینی‌پناه در خصوص تعطیلات نوروز عنوان داشت: روز اول به دیدار بزرگترهای فامیل می‌روم و از روزهای بعد به تمرینات آمادگی جسمانی زیر نظر مربیان می‌پردازم تا در آلمان و ریو آماده ظاهر شوم و به هدفم برسم.

ملی‌پوش دو میدانی جانبازان و معلولین در پایان گفت: امیدوارم سال جدید پر از موفقیت برای ورزشکاران و مردم کشورم باشد و این سال با دریافت مدال طلای ریو به خاطره‌انگیزترین دوران ورزشی ملی‌پوشان ایران تبدیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار