ملی‌پوش تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: نوروز امسال برای یک استراحت کوتاه همراه با خانواده‌ام با مالدیو سفر می‌کنم و هدفم طلای رقابت‌های پاراالمپیک است.

پیمان نصیری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: نوروز امسال همراه با خانواده‌ام برای یک استراحت کوتاه به مالدیو سفر می‌کنم البته این در صورتی اتفاق می‌افتد که مریبانم چند روز دیرتر برنامه اردوی ریو را برگزار کنند.

دارنده مدال طلای پارا المپیک در خصوص خاطرات سال گذشته خود گفت: در مسابقات جهانی قطر با وجود مصدومیت توانستم مدال نقره بدست آورم و نیز سهمیه پارا المپیک ریو را کسب کنم و مطمئنم اگر این آسیب دیدگی وجود نداشت حتما مدال طلا بدست می‌آوردم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی آلمان ادامه داد: حدود 14 سال پیش از طریق برادرم با رشته دو میدانی آشنا شدم و در سال 84 توانستم به عضویت تیم ملی در بیام و در اولین مسابقات جهانی‌ام که شامل رقابت داخل سالن سوئد بود 2 مدال طلا بدست آورم و از آن زمان به بعد از همه مسابقات خارجی‌ام به مدال طلا بازگشتم.

نصیری در خصوص اهداف سال جدید عنوان داشت: تمام تلاش را می‌کنم که مدال طلا آلمان و ریو را بدست آورم و جایگاه قهرمانی در این دو رویداد جهانی هدف من در سال نو است و امیدوارم مانند گذشته با دست پر به کشورم برگردم.

ملی‌پوش دو و میدانی بهترین اتفاق زندگیش را اهدای مدال طلا مسابقات اینچئون به سردار سلیمانی دانست و در این باره گفت: به پاس قدردانی از زحمات سردار تصمیم گرفتم مدال طلای رقابت‌های پارا آسیایی اینچئون را به وی اهدا کنم و سردار با حضور در منزلمان از پذیرفتن آن امتناع کرد و انگشترش را به من هدیه کردند و قشنگ‌ترین خاطره زندگی‌ام رقم خورد.

نصیری در پایان عنوان کرد: در سال جدید برای همه مردم کشور عزیزم به خصوص بیماران آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم سالی پر ازخیر و برکت برای همه هموطنانم باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار