با توجه به بارش برف در جاده های ارتباطی مازندران، همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور هراز در حال حاضر بارش سنگین برف لست و همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است و رفت وآمد خودروها نیز باید به کندی صورت گیرد.

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: در تونل کندوان و هزارچم جاده کندوان نیز برف سنگین و آسمان مه‌آلود است.

رئیس پلیس راه مازندران به بارش برف سنگین در گدوک محور سوادکوه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در محور کیاسر شاهد بارش باران است و ارتفاعات این محور مه‌آلود بوده که رانندگان باید احتیاط کنند.

سرهنگ محمدنژاد گفت: در جاده های هراز و کندوان حجم بسیاری از خودروها به سمت شمال در حال تردد هستند و وضعیت ترافیک در محور سوادکوه به‌صورت عادی و روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با توجه به بارش‌ها و لغزنده بودن جاده‌ها تردد در محورهای مواصلاتی مازندران با زنجیر چرخ ضروری است، افزود: همچنین توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، داشتن ، زنجیر ، چرخ ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.