جنازه مرد 45 ساله اهل تهران در کنار جاده ارتباطی هراز پیدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: جنازه مردی 45 ساله عصر روز گذشته در بخش لاریجان و مجاورت جاده ارتباطی هراز پیدا شد.

جمشید نیکزاد افزود: جنازه این فرد به دلایل نامعلومی کنار رودخانه هراز در منطقه آب اسک پیدا و توسط عوامل هلال احمر منتقل شد.

وی بابیان اینکه مرحوم یدالله تقی‌زاده‌زانزلو با خانواده خود برای مسافرت از جاده مواصلاتی هراز به سمت شمال کشور در حرکت بود، گفت : این فرد به همراه خانواده برای صرف نهار در منطقه آب اسک و مجاورت رودخانه هراز توقف کرده بودند.

وی افزود : پدر خانواده که اهل تهران بود با روشن کردن آتش برای جمع کردن هیزم بیشتر حدود 50 متر از دیگر اعضای خانواده فاصله گرفته که ناگهان به دلایل نامعلومی جان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اعضای خانواده برای یافتن پدرشان به جستجو پرداختند، گفت : بعد از 20 دقیقه افراد خانواده متوجه جسم بی‌جان این فرد می‌شوند و با درخواست عملیات امداد و نجات از سوی عوامل هلال احمر، کار از کار گذشته بود.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل در پایان با تأکید بر اینکه احتمال بروز سکته مغزی برای این مسافر تهرانی زیاد است، گفت: علائم بروز سکته مغزی در جنازه مشاهده شد، هر چند جواب قطعی و دلایل اصلی مرگ را پزشکان متخصص پزشکی قانونی مشخص می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، جنازه ، جاده ، هراز ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.