از آغاز طرح نوروزی تا امروز میزان فوتی در مازندران درمقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه بیشترین موارد تصادفات درون‌شهری استان را برخورد دو وسیله نقلیه است و گفت: رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا خدای ناکرده مشکلی برای خودشان و مردم پیش نیاید.

مهدی باقری بیشترین عامل تصادفات در استان مازندران را عدم توجه رانندگان به جلو، فرعی به اصلی ، و عدم رعایت حق تقدم گردش به چپ دانست و افزود: اگر رانندگان مجموعه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، آمار تصادفات به صورت کاملا محسوس کاهش خواهد یافت.

وی گفت: ارتقای سطح فرهنگ ترافیک مردم با اجرای اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی‌های مناسب یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش میزان تصادفات و خسارت‌های جانی و مالی است.

رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه برخی از تصادفات منجر به فوت مربوط به راکبین موتورسیکلت است افزود: به موتورسواران توصیه کرد از کلاه ایمنی استفاده کرده و مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

باقری گفت : به همه عوامل راهور استان مازندران اعلام کرده‌ایم که جدای از خط قرمزها که عبور از چراغ قرمز و تخلفات حادثه‌ساز است، مهمانان نوروزی را مراعات کنند تا با خاطره‌ای خوش استان مازندران را ترک کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، رعایت ، خط قرمز ، رانندگی ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.