700 میلیارد ریال اعتبار برای تهیه تجهیزات و امکانات زندگی با هدف رضایتمندی مسافران فرهنگی نوروزی امسال تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، وزیر آموزش و پرورش گفت : بیش از دو میلیون و 200 هزار مسافر نوروزی از روز 25 اسفند 94 تا پایان روز نخست فروردین امسال در ستاد اسکان فرهنگیان کشور پذیرش شدند.

علی اصغر فانی افزود: 105 هزار و 500 کلاس درس در در قالب بیش از 11 هزار واحد آموزشی ، 180 خانه معلم ، 300 اردوگاه دانش آموزی و 50 باب پردیس فرهنگیان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه 25 هزار نفر مسئولیت پذیرش ، پشتیبانی و تدارکات ستاد اسکان فرهنگیان کشور را بر عهده دارند گفت : 700 میلیارد ریال اعتبار و صرف آن برای تهیه تجهیزات و امکانات زندگی با هدف رضایتمندی مسافران فرهنگی نوروزی تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه بیشترین استقبال میهمانان فرهنگی در این مدت از ستاد اسکان خراسان رضوی بود افزود : استان‌های فارس، گیلان و یزد نیز در این روزها بیشترین اسکان مسافران فرهنگی را به‌خود اختصاص داد.

وزیر آموزش و پرورش گفت : 180 خانه معلم در سراسر کشور و در مجموع 300 اردوگاه دانش‌آموزی آموزش و پرورش و 50 پردیس فرهنگیان برای اسکان میهمانان نوروزی امسال مهیا شده است

فانی در مورد وضعیت طرح فرهنگیان حق‌التدریس در استان مازندران افزود : اصل این قانون تصویب‌شده براساس نیاز آموزش و پرورش است که با توجه به اینکه مازندران از نظر نیروی انسانی در آموزش و پرورش غنی بود قانون حق‌التدریس در آن خیلی کاربرد ندارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.