در اینجا درباره عجیب‌ترین و جالبترین بمب‌هایی که در جنگ جهانی دوم استفاده شده می‌خوانیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،جنگ جهانی دوم یکی از خونین‌ترین و بدترین جنگ‌های تاریخ بشر است که در آن آدولف هیتلر تصمیم داشت اروپا و یا شاید هم کل دنیا را به تصرف خودش درآورد. در آن زمان برای پیروزی در جنگ از روش‌های زیادی استفاده شد که برخی از آن‌ها بسیار عجیب و بودند و مردم زیادی را به کشتن دادند.

1.    بمب خفاشی: در این مورد بمب‌های آتش‌زا به خفاش‌ها وصل می‌شدند و بعد بر سر ژاپنی‌ها فرود می‌آورند. فرض براین بود که هزاران خفاش‌ به قسمت‌های مختلف شهر پرواز می‌کنند که تایمری هم به آن‌ها وصل بود، بعد در زمان مشخصی آن بمب‌ها منفجر می‌شدند.

محسنی/باشگاه شبانه

2.    تانک‌های بمبی کوچک: این تانک‌های مینیاتوری، که بیشتر به بمب‌های متحرک شهرت داستند با کنترل از راه دور هدایت می‌شدندو در سال 1942 حدود 4 هزار تانک مینیاتوری ساخته شد که افراد زیادی را به کشتن داد.

محسنی/باشگاه شبانه

3.    هواپیمای خودکشی اوکا: خلبانان کامیکازه ژاپنی مصمم‌ترین خلبانان جهان بودند چرا که برای رهایی کشورشان خود را قربانی می‌کردند. این خلبانان از نوعی هواپیما استفاده می‌کردن که مخصوص این عملیات طراحی شده بود.

محسنی/باشگاه شبانه

4.    مین سگی: روس‌ها با کاری که کردند خشم سگ دوستان را برانگیختند. روس‌ها مین‌هایی را به سگ‌ها می‌بستند و آن ها را به سمت تانک‌ها هدایت می‌کردند. روس‌ها اعتراف کردند که این سگ‌ها خیلی مفید بودند و حداقل 300 تانک آلمانی را نابود کردند.

محسنی/باشگاه شبانه

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
اقایک سوال داشتم ...دستگاه کنترل از راه دور در تاریخ 1942 مگه وجود داشت
آخرین اخبار