مناطق کوهستانی هزارجریب نکا جاده لغزنده و مه گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بخشدار هزارجریب نکا با بیان اینکه بارندگی در مناطق مختلف این بخش افزایش یافت گفت : با توجه به ادامه بارش برف و باران و برودت هوا که از روز گذشته آغاز شد ، جاده های کوهستانی هزارجریب لغزنده و مه آلود است.

محمد محمدیان با بیان اینکه بارش باران بهاری از روز گذشته در مناطق مختلف هزارجریب نکا همزمان با سراسرمازندران آغاز شد ، افزود : طبق اعلام هواشناسی احتمال کاهش دما و بارش برف در مناطق کوهستانی وجود دارد که در این شرایط تردد باید با رعایت مسائل ایمنی همراه باشد.

وی گفت : با توجه به اینکه گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور مازندران را به عنوان مقصد سفر و یا برای عبور و حرکت به سمت بارگاه منور امام رضا (ع) انتخاب کرده اند،ظرفیت های مختلف گردشگری در هزارجریب نکا برخی از این مسافران را به روستاها کشانده است که با توجه به شرایط جوی همه نیروها در آماده باش کامل برای موارد ضروری هستند.

بخشدار هزارجریب نکا گفت : بارش باران در مناطق مختلف استان مازندران از روز گذشته آغاز شد و نقشه های پیش یابی از ادامه بارش برف و باران در استان طی امروز و فردا چهارشنبه حکایت دارد.

شهرستان نکا که در شرق مازندران واقع است دو بخش مرکزی و هزارجریب دارد.

بخش کوهستانی هزارجریب دارای 63 روستا و حدود 16 هزارنفر جمعیت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.