ریيس اداره اوقاف و امورخيريه كاشان از اجرای طرح آرامش بهاري با خريد قطعه اي از بهشت در آستان مقدس حضرت علي بن امام محمدباقر(ع) در مشهد اردهال كاشان خبر داد.

حجت الاسلام جعفر جنتي،در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: با اجرای این طرح 13 هزار متر مربع از املاك شخصي و مالكيتي افراد در مجاورت آستان مقدس حضرت علي بن امام محمدباقر(ع) که در طرح توسعه حرم مطهر و طرح جامع مهندسي و معماري حرم واقع شده بود طی توافق با مالكين و بررسي هاي كارشناسانه عوامل اجرايي این آستان آزادسازي شد.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح فروش خشتهايي از بهشت در قطعه از بهشت ( آستان مقدس ملاك دربان حضرت علي ابن باقر(ع) همزمان با مراسم تحويل سال نو کلیدخورد گفت: هر متر مربع از زمين مورد نظر در اين طرح كه با الگوگيري از طرح وقف مشاركتي و در قالب طرح مودت به اجرا درآمد به مبلغ يك ميليون ريال ارزش گذاري شده و بسته به توان مالي خيرين، واقفين، و افراد متقاضي خريداري و به آستان مقدس هديه می‌شود تا در طرح توسعه حرم مطهر مورد استفاده قرار گيرد.
به‌گفته‌وی، طرح خريد قطعه اي از بهشت در آستان مقدس حضرت علي بن امام محمدباقر(ع) در مشهد اردهال با استقبال بي نظير زائرين، مسافرين، و مجاورين حرم مطهر روبرو شده است به طوریکه خيرين، مسافرين و زائرين با مشاركت همديگر اقدام به خريد و اهدای قطعه‌اي از املاك مورد نظر می‌کنند و با اين اقدام خير و خداپسندانه قطعه اي از بهشت را به خود اختصاص می‌دهند.
ریيس اداره اوقاف و امورخيريه كاشان تصریح کرد: اين طرح همزمان با آغاز طرح آرامش بهاري و تحويل سال نو در آستان مقدس علي بن امام محمدباقر(ع) در مشهد اردهال شروع و تا اختصاص و اهدای تمامی قطعات به همت خيرين ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام جنتي در پایان اظهارداشت:متقاضيان مي توانند جهت مشاركت در اين امر مهم با مراجعه به آستان مقدس و دريافت رسيد در طرح توسعه حرم مطهر ملائك پاسبان حضرت علي بن امام محمدباقر(ع) مشاركت داشته باشند و قطعه‌ای از بهشت را برای برکت زندگانی دنیا و آخرت خود ذخیره و ثبت کنند. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.