ملی پوش اسکواش گفت: به دلیل حضور در مسابقات مالزی که همین ماه برگزار می شود، تعطیلات عید به تمریناتم ادامه می دهم.

علیرضا شاملی به خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسابقات psa بزرگسالان مالزی در 24 فروردین امسال آغاز خواهد شد که تمریناتم را از 27 اسفند 94 آغاز کرده ام و در تعطیلات عید ادامه دارد.

وی افزود: نزدیک 10 سال است که به صورت حرفه ای اسکواش را شروع کرده ام و مشوقم ابتدا مادرم بود که مربی بانوان اسکواش است و برادرم نیز نقش اصلی را دارد، چون با او اسکواش تمرین می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر سراغ اسکواش نمی‌رفت به کدام رشته ورزشی روی می آورد، گفت: به ورزش های رزمی علاقه زیادی دارم، ولی شاید تنیس و فوتبال هم بازی می کردم.

وی همچنین در ادامه افزود: در سال 94 عملکرد خوبی داشتم و دوست دارم در سال 95 عملکردم بهتر شود، سال 94 یکی از بهترین سالهای اسکواش برای من بود، مدال آسیایی گرفتم و توانستم رتبه 2 بزرگسالان شوم و قرار است سال 95 بهتر از 94 برایم باشد.

اسکواش باز ایرانی در پایان خاطر نشان کرد: بهترین اتفاق در سال 94 این بود که توانستم مقام‌های زیادی کسب کنم و بهترین آنها مسابقات مالزی بود و از طرف دیگر در سال 2016 میلادی جایگاه نخست اسکواش آسیا زیر 17 سال را به دست‌آوردم.

علیرضا شاملی 26 ساله، رنکینگ نخست اسکواش آسیا 2016 زیر 17 سال را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار