بر اساس امار ارئه شده اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان تا کنون 40 هزار مسافر در در شهرهای مختلف استان اسکان یافته اند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه جوان از سنندج، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان با اعلام این مطلب افزود:امسال در بحث اسکان مهمانان نوروزی تاکنون خوشبختانه هیچ مشکلی نداشته‌ایم و تمام دستگاه‌های متولی در این حوزه به بهترین شیوه عمل کرده‌اند.
سیدمحسن علوی گفت : در حال حاضر سه هزار و 300 تخت فعال در قالب هتل‌ها و مهمان‌سراها در سطح استان فعال است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان افزود: در کنار ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌سراها 112 خانه استیجاری دارای مجوز در بحث خدمات‌رسانی به مسافران فعالیت می‌کنند.
به گفته وی، 300 هزار بروشور معرفی شهرستان‌های کردستان چاپ و بخش قابل توجهی از آن توزیع شده است، امسال همچنین به صورت ویژه از فضای مجازی نیز برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان استفاده شده است.

رئیس آموزش و پرورش کردستان نیز با اشاره به ظرفیت‌های آموزش و پرورش در بحث اسکان مهمانان نوروزی در سطح استان گفت: بیش از 2 هزار و 274 مدرسه در قالب 238 مدرسه در استان آمادگی پذیرش و خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی را دارند.
به گفته رشید قربانی از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 2 هزار نفر در اماکن اسکان آموزش و پرورش استان با اولویت فرهنگی‌ها اسکان داده شده‌اند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.