به دنبال انتشار ویدئوی یکی از شهروند خبرنگاران ایزدشهری در خصوص اوضاع نامناسب یکی از خیابان‌های این شهر عضو شورای شهر ایزد شهر توضیحاتی را برای باشگاه خبرنگاران ارسال کردند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش ویدئویی در خصوص اوضاع نامناسب یکی از خیابان‌ها از طرف شهروند خبرنگار ایزد شهری به گروه شهروند خبرنگاران ارسال شد به دنبال انتشار این ویدئو عضو شورای شهر ایزد شهر توضیحاتی را برای باشگاه خبرنگاران ارسال کردند، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه مخاطبین کانال و سایت خبرنگاران جوان، اینجانب علی کلوانی نیتلی عضو شورای شهر ایزدشهر به عنوان نماینده مردم ایزدشهر نسبت به خبر منتشر شده در این سایت با کد خبری 5541812

تاریخ انتشار 29 اسفند ماه سال 1394، در ساعت 15:34 که در مورد یکی از خیابان های شهر ایزدشهر از شهرستان نور واقع در استان مازندران و انتقاداتی  به فعالیت های عمرانی شهرداری ایزدشهر و شهردار محترم آن داشته، توضیحاتی را جهت اطلاع به همه مخاطب ها محترم ایراد داشته ام به شرح زیر ؛

در ابتدای امر عارض هستم که خیابان مربوطه بنام گلسار 65 یکی از چندین خیابان متصل به دریا در شهر ایزدشهر میباشد، اسم و واژه خیابان جهان گردی و یا ایران گردی که تهیه کننده خبر اذعان داشته اند را از کدام منبع ذکر کرده اند خوشحال میشوم به عنوان عضو شورای شهر ایزدشهر سند معتبر آن را ببینم.

ضمنا شهر ایزدشهر یک شهر خطی میباشد به طول نه کیلومتر و تقریبا نود درصد کوچه ها متصل به دریا در باند شمالی این شهر پذیرای گردشگران و مسافرین محترم میباشد. و برای این شهرداری این خیابان ها فرقی با این کوچه نخواهد داشت، در جایی دیگر تهیه کننده خبر زیرسازی این کوچه را به پنجاه سال قبل نسبت داده و گفته شده که زیرسازی پنجاه ساله را تخریب کرده ایم. باید عارض شوم که خیابان مربوطه در دوره سوم شورای شهر یعنی دوره فعالیت شهردار قبلی زیرسازی و کانال کشی شده بود این تعداد پنجاه ساله را هم نمی دانیم ایشان از چه منبعی فرمودند مدارک و تصویر ها مربوطه به زیرسازی در آرشیو شهرداری موجود میباشد. شاید بالغ بر شش الی هشت سال گذشته.

جایی دیگر عنوان شده است بدون هیچ میله گردی کار شده است. اولا اینکه کانال قبلی دچار نواقص بسیاری بوده و درا هدایت آب سطحی ضعیف عمل کرده که با ریزش بسیاری نقاط برای ساکنین محترم دچار مشکل کرده است، شهرداری هم اکنون با کمک مشاورین و مهندسین بسیاری از نقاط مختلف و طی چند مرحله نقشه برداری در طی جلسات متمادی به این نتیجه رسیده که لوله گذاری بزرگ به ارتفاع بیش از یک متر انجام دهد که این لوله ها پس از تولید با جانمایی کاملا علمی در زیر خاک انجام شده است حال کجا این مراتب و مراحل نیاز به میله گرد داشته باز هم خوشحال میشویم از نظرات علمی این تهیه کننده خبر مطلع باشیم.

لازم به ذکر میباشد، پروژه هدایت آب سطحی ایزدشهر که چندین سال میباشد واقعا معضل بزرگی بوده و تقریبا تمام مسولین استانی و کشوری هم با جمع شدن آب در سطح خیابان اصلی این شهر را مطلع هستند و تقریبا کاری هم از پیش نبرده اند با جسارت و تلاش و زحمات فراوان این شهردار به این نتیجه رسیده که از مرکز این شهر یعنی جنب امام زاده قاسم شیب معکوس به سمت گلسار 65 داشته و با لوله گذاری این آب را به دریا هدایت نماییم. حال موضوع بر این میباشد این امر نیاز به برش عرضی خیابان یعنی لوله گذاری زیر خیابان اصلی شهر برای هدایت آب از سمت جنوب به شمال بوده که گرفتن این مجوز ها از ادارات مربوطه مانند راه و شهرسازی، آب. برق، گاز، مخابرات و... واقعا مشکل بوده که به لطف خدا و زحمات این شهردار این مجوز ها گرفته شده و بدلیل حجم بالا کار و بالا بودن آب های سطحی و حجم مسافر ها در عید این کار به ماه بعد انتقال داده شده است. حال راجع به کوچه فوق، این کوچه یک ماه گذشته لوله گذاری شده و آماده آسفالت بوده است، اما همین ساکنین خود راغب به تعویض لوله اب شده اند که با عدم همکاری پرسنل و مسولین اداره آب بدلیل کمبود بودجه مواجه شده بود که باز هم شهرداری کمک شایانی در تعویض لوله ها داشته که این امر مکث یک ماهه ای برای آسفالت کوچه داشته است.

شهردار محترم که ایشان فوق لیسانس کشاورزی میباشد و...دور از انصاف میباشد. شهردار محترم ایزدشهر مهندس حسن یحیی پور حدود ده سال میباشد که شهردار بوده و جز ایزدشهر در شهر دابودشت نیز شهردار بوده، ایشان دارای دکتری مدیریت اجرایی بوده و کارمند رسمی دانشگاه و استاد دانشگاه نیز میباشد. مدیریت یک امر ذاتی بوده داشتن مدرک دال بر کارآمد بودن نیست که چه بسا ممکن است وزیری بیاید و مدرک دیپلم داشته باشد اما مدیریت عالی نشان از لیاقت وی باشد.
این شهروند خبر نگار بهتر بود با مدارک کافی به نشر این خبر می پرداخت تا ذهن مخاطب ها محترم را درگیر نمی کرد.
با پوزش از همه مخاطبین محترم
علی کلوانی نیتلی
نماینده مردمی ایزدشهر

خیابانی که با مزرعه اشتباه گرفته شده است + فیلم



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
خیابان گلسار 65 (خط جلب سیاحان) میباشد که از حدود ۵۰سال پیش مردم شالی خود را روی آن با پا خشک میکردند،پس آثار دیرینه دارد.که در قبل از ورود شهرداری چیزی حدود ۲۰ الی ۲۵ سال پیش روکشی مجدد رو آسفالت قرار گرفت که آثارش را میتوانید هنگام کندن حفر کانال از كارگران دستگاه حفاري بپرسيد كه چند لايه آسفالت خارج كردند

در خصوص كانال كشي در دوره سوم شورا كه به گفته شما حدود 6 الي 8 سال پيش بوده به اين توجه كنيد كه توسط مهندش نقی خاكپور پيمانكار شهرداري كانال از خيابان اصلي تا دريا به عرض 1متر بصورت كاملا زيبا با دستگاه آسفالت شكافته شد و احداث گرديد كه تنها مشكل جداول زير ساخت كانال بوده كه بدليل فراواني آب باران از بين رفته بود.

حال كانال جديد را در اين دوره از مهر سال 94 شروع به كار كرديد و تا فروردين 95 هنوز مشكل دارد.و نه زيرسازي مناسب انجام گرفته و نه كانال با دريچه هاي درست.كليه دريچه هاي كانال كه ديواره هاي بتني به ارتفاع 2 الي 3 متر ميباشد و ديواره هاي بتني 40 الي 50 سانتي دارد نبايد هيچگونه ميلگردي در آن قرار گيرد؟


سطح بالاي كانال كه با رفت و آمد اتومبيل شكسته و تخريب شده و وسط ديواره ها هم بدليل فشرده سازي دستگاه ها شكاف برداشته است.آيا اينها بدليل كمبود استحكام نيست؟؟؟
كليه كلاف كانال بدون بتن ميگ در خاك جايگذاري شد و كانال كه توسط شهرداري نظارت ميشد بصورت موج مكزيكي انجام گرفت كه با آب باران فراوان مجدد ديواره ها شسته شود احتمالا طرح 5ساله است و با نشست روبرو ميشود.
آيا كانال به عرض 2متر نياز بود كه كل خيابان ۹ الي ۱۰ متري برهم ريخته شود؟
آيا خيابان اصلي با آن همه وزن و رفت و آمد خودروهاي سبك و سنگين توانايي احداث لوله آهني 50 اينچ را داشت كه با حفر كانال كل خيابان اصلي فرو ريخته شد؟اينها با مدارك و عكس برداري شده بطور كامل مورد بررسي است كه به سازمان بازرسي و شبكه خبري 20:30 ارائه خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
اولأ خیابان گلسار ۶۵ در دوره سوم تنها برای کانال با جدول توسط مهندس خاکپور تنها به عرض ۱متر از خیابان اصلی تا دریا برش داده شد و ۹متر دیگر هیچگونه آسیبی ندید و با مشکل روبرو نشد.
آخرین اخبار