رئیس جمهور ترکیه در تماسی تلفنی با رئیس رژیم صهیونیستی، مراتب تسلیت خود را به مناسبت کشته شدن 3 صهیونیست در استانبول، اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی یدیعوت آحارنوت،"رجب طیب اردوغان،" رئیس جمهور ترکیه روز گذشته در تماسی تلفنی با "روئن ریولین،" رئیس رژیم صهیونیستی گفتگو کرد.

اردوغان در این تماس تلفنی مراتب تسلیت خود را به مناسبت کشته شدن سه صهیونیست در بمب گذاری نوزدهم مارس (5 روز پیش) در استانبول به ریولین ابراز داشت.

در این تماس تلفنی ریولین گفت:ترور ،ترور است و زندگی ،زندگی است و خون ،خون است. خواه در استانبول،پاریس و یا بیت المقدس(قدس اشغالی) باشد. ما باید در کنار هم ضد شیطان ترور بایستیم.من از ابراز احساسات رئیس جمهور اردوغان در برابر شهروندانمان تشکر می کنم.

در این تماس تلفنی اردوغان گفت: "لازم است اسرائیل و ترکیه برای مقابله با تروریسم در کنار هم و جامعه بین المللی  باشند و موضع محکمی اتخاذ کنند."
 
آخرین تماس تلفنی اردوغان و سران رژیم صهیونیستی به سال پیش باز می گردد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
حالا شیوخ عرب نامرد ببینید به صراحت گفته خون مردم در استانبول ، پاریس یا قدس اشغالی نگفته "و کشورهای عربی " به زبان ساده تر از نظر این دو جنایتکار خون مردم عرب مباح است
آخرین اخبار