یک ورزشکار و فرزند شهید اصفهانی به‌منظور حضور در محل شهادت پدرش از نایین تا شلمچه با طی بیش از 900 کیلومتر راه خود را به این منطقه رساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حمزه اکبری فیض‌آبادی گفت: پدرم غلامرضا اکبری از شهدای 8 سال دفاع مقدس است که چند ماه پس از تولدم در اسفند سال 65 در دفاع از میهن اسلامی ایران به شهادت رسید.

وی گفت: به‌همین دلیل تصمیم گرفتم که از شهر نایین و از کنار مزار پدرم تا خرمشهر و در محل شهادت وی که در شلمچه بود، رکاب بزنم.

اکبری فیض‌آبادی عنوان سفر خود را «از هوم تا هور» خواند و افزود: انگیزه سفر من بیشتر عاطفی و سبزی طبیعت بود، که از هوم که نام دیگر شهر آیین است به منطقه حور که در جنوب کشور است سفر کردم.

وی گفت: در این سفر طولانی که 15 روز به‌طول انجامید، 900 کیلومتر را رکاب زدم.

اکبری فیض‌آبادی افزود: در طول سفر کارهای فرهنگی زیادی از جمله کاشتن درخت، هدیه دادن کبوترهای صلح به کودکان و... انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه با وجود اینکه تعدادی از نزدیکان و آشنایان من را از این سفر منع می‌کردند، اما با عشق به این سرزمین‌های پاک و مقدس آمدم، گفت: در هنگام سفر با باران تندی در ایذه رو به‌رو شدیم، اما نه تنها از شور و اشتیاق ما نکاست بلکه آن را افزایش داد.

اکبری فیض‌آبادی افزود: من سفرهای زیادی در جاهای مختلف ایران داشتم، اما سفر به مشهد مقدس جهت پابوسی امام رضا (ع) و سفر به یادمان‌های دفاع مقدس در خوزستان از بهترین سفرهای من به‌شمار می‌آیند که واقعا حس و حال وصف نشدنی و بی‌نظیری داشتند و سختی‌ها را به آسانی تبدیل کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.