مشاور نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران گفت: مشکلات اقتصادی با "اقدام و عمل "به "اقتصاد مقاومتی" قابل درمان است.

سردار سرتیپ دوم "محمدعلی  آسودی"مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت و گو  با خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نحوه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در سیاست کلانی که در بحث اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده همه راهکارها مشخص است و با توجه به ذخایر فراوانی که در کشور عزیزمان داریم می توانیم اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم.


مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: بخشی از اقتصاد مقاومتی را نیروهای بسیجی و با ایمان مان در سطح داخلی و بین المللی عملیاتی کرده اند. ما نیروی کار  متخصص فراوانی داریم و با منابعی  که در کشور وجود دارد می توانیم اقتصادمان را به سمت و سوی مثبتی هدایت کنیم.

سردار آسودی با اشاره به نگاه برخی به کشورهای غربی افزود: اگر نگاهمان به غرب باشد نمی‌توانیم اقتصادمان را نجات بدهیم. ما در حوزه‌های مختلف توانمندی بالایی داریم و می توانیم با عمل به اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری و حمایت دولت و مردم آنها را اجرایی کرده و برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

مشاور نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران در پایان اظهاراتش خاطر نشان کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تایید مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفته و تنها نسخه ای که می تواند کشور را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار